Onze Missie

In de eerste plaats staat de klant voorop, het is immers onze doelstelling om steeds een voertuig te leveren dat zich in perfecte staat bevindt. Indien er eventueel toch een probleem zou ontstaan aan de wagen, dan staat onze telefoon 24/7 klaar om u uit de nood te helpen. Elke wagen is omnium verzekerd en voorzien van onze bijstand. Het is dan ook onze prioriteit om elke klant zo goed mogelijk verder te helpen tijdens onvoorziene omstandigheden.

Voor ons is klantentevredenheid van uitermate belang. Bovendien willen wij aan onze klant steeds de goedkoopste prijs aanrekenen. Daarom opteren wij ook om in onze prijzen een basispakket “gratis kilometers” te voorzien. Indien u meer kilometers rijdt dan voorzien, dan betaalt u de extra gereden kilometers bij het terugbezorgen van de wagen. Zo kunnen we u, als klant, een zo laag mogelijke prijs presenteren , waardoor we u kunnen garanderen dat u geen cent teveel zal betalen!

Verder willen wij ook benadrukken dat wij steeds bereid zijn om te luisteren naar de wensen van de klant. Wij schrikken zeker niet af om een wagen de avond voordien al mee te leveren, wanneer dit beter in uw schema lijkt te passen.

Gratis reinigen

Alle wagens worden gereinigd meegeleverd en worden bij inlevering door ons gereinigd.

24/7 bijstand

U kan ons steeds bereiken in geval van nood, zodat we samen de optimale oplossing kunnen vinden.

Gratis parking

Uw wagen kan gedurende de huurperiode gratis op onze parking geparkeerd staan.

Kwaliteit

Al onze wagens worden door ons persoonlijk getest op de dag van uw vertrek.

Eerlijke prijzen

Bij ons betaalt u de prijs zoals aangegeven op onze offerte, zonder onverwachte kosten bij het inleveren van de wagen.

Flexibiliteit

U kan de wagen niet afhalen binnen de openingsuren? We zoeken samen naar de beste oplossing!

Hoe kan ik een wagen reserveren ?

Wij zijn steeds telefonisch beschikbaar tijdens de openingsuren om een reservatie vast te leggen. Wij kunnen u onmiddellijk inlichten of de wagen beschikbaar is en een Prijsofferte meegeven. Indien u de wagen wenst te reserveren zullen wij uw gegevens noteren en is de reservatie compleet.

Hoe werkt de afhaling van een wagen ?

Na reservatie komt u op het afgesproken tijdstip uw wagen afhalen in één van onze afhaalpunten. Wij ontvangen van de bestuurder het rijbewijs en de ID-kaart en vervolledigen de huurovereenkomst. Na het betalen van de waarborg, overhandigen wij u de sleutels van uw volgetankt en gereinigd voertuig.

Hoe werkt de teruglevering van een wagen ?

Op het overeengekomen tijdstip levert u een volgetankte voertuig in. Het voertuig dient niet gereinigd te zijn. Indien u door omstandigheden het voertuig niet tijdig kan inleveren, gelieve ons dan telefonisch op de hoogte te houden.

 

U levert de wagen in tijdens de openingsuren

 

Bij inlevering controleren wij het voertuig en indien alles in goede staat is, ontvangt u uw waarborg terug. Vervolgens bepalen wij in functie van het aantal gereden kilometers de totale huurprijs van het voertuig. De betaling gebeurt ter plaatse en eerstdaags na het inleveren ontvangt u van ons de factuur.

 

U levert de wagen in buiten de openingsuren

 

U parkeert het voertuig op de parking nabij het afhaalpunt en haalt uw persoonlijke bezittingen uit het voertuig. Vervolgens sluit u het voertuig en deponeert u de sleutel in de sleutelbox. Bij afhaling van het voertuig wordt een ander tijdstip afgesproken om de waarborg terug te geven en de wagen te betalen.

Hoe werkt de betaling van de borg ?

Bij afhaling van de wagen moet u een waarborg betalen van 1000€. Wij accepteren volgende betaalmethodes:

  1. Cash
  2. Bancontact

Hoe werkt de betaling van de huur ?

De huurprijs is gebaseerd op het type voertuig (minibus, personenwagen, bestelwagen), het model, de huurtermijn en het aantal gereden kilometers

 

U betaalt ter plaatse

De huurprijs kunt u contant of via bancontact betalen in het afhaalpunt. De betaling gebeurt ter plaatse en eerstdaags na het inleveren ontvangt u van ons de factuur.

 

U betaalt niet ter plaatse

Indien het voertuig ingeleverd wordt buiten de openingsuren, kunt u de huurprijs betalen via een bankoverschrijving. De huurprijs kan ook contant of via bancontact betaald worden eerstdaags na het inleveren van het voertuig in het afhaalpunt.

Hoe kan ik een prijsofferte verkrijgen ?

Mits bijbetaling kunnen wij onderstaande diensten extra aanbieden.

 
Bus 9Pl Offerte

Kan ik extra Optie’s verkrijgen ?

Wij kunnen u steeds telefonisch of in onze vestiging een prijsofferte aanbieden.

 

Skibox - Frigobox

1 dag:   € 11,00 -  €  5,00

1 week: € 47,00 - € 22,00

Skibox - Frigobox

Sneeuwkettingen

1 dag: €     6,00

1 week: € 18,00

Sneeuwkettingen

GPS

1 dag:   €  6,00

1 week: € 18,00

GPS

Dakdragers

1 dag: €     8,00

1 week: € 24,00

Dakdragers

Trekhaak

1 dag:     € 10,00

1 week: € 30,00

Trekhaak

Aanhangkarretje

1 dag:     € 20,00

1 week: € 60,00

AANHANGKARRETJE2
AANHANGKARRETJE